Ανακαλύψτε τα δερμάτινα αξεσουάρ Zippo με έκπτωση πάνω από 30%!

Carousel

Το Zippo Car στο Zippo/Case Museum
Το Zippo Car στο U.S. Landmarks
Το Zippo Car στους Καταρράκτες του Νιαγάρα

 

Το Zippo Car

Ο εφευρέτης του αναπτήρα Zippo και ο ιδρυτής της Zippo Manufacturing Company, George G. Blaisdell, αγαπούσε τα αυτοκίνητα όσο αγαπούσε τον παγκοσμίως διάσημο αναπτήρα του. Ως νεαρός άνδρας, ο κ. Blaisdell εντυπωσιάστηκε από μια παρέλαση "productmobiles" - απίστευτα οχήματα που μοιάζουν με τα προϊόντα που αντιπροσώπευαν. Μετά την απίστευτη επιτυχία του Zippo μετά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, ξεκίνησε να δημιουργεί το δικό του "προϊόν" που αντιπροσώπευε τον διάσημο αναπτήρα Zippo.

Στις 16 Ιουνίου 1947, η Zippo αγόρασε ένα 1947 Chrysler Saratoga για 2.048 $. Ο Blaisdell οραματίστηκε ένα αυτοκίνητο που θα έμοιαζε με αναπτήρα Zippo. Προσέλαβε τον Gardner Display από το Πίτσμπουργκ για να σχεδιάσει το όχημα, ένα Chrysler Saratoga του 1947 με δύο τεράστιους αναπτήρες να εκτείνονται πάνω από την οροφή, με αφαιρούμενες φλόγες από νέον. Τα καπάκια των αναπτήρων έκλειναν για τα ταξίδια. Η λέξη Zippo ήταν βαμμένη στο πλάι με χρυσό 24 καρατίων. Το συνολικό κόστος για τη μετατροπή του οχήματος σε δύο πανύψηλους αλεξήνεμους αναπτήρες ήταν 25.000$. Μέσα στα τέλη της δεκαετίας του '40 και στις αρχές της δεκαετίας του '50, το Zippo Car ταξίδεψε και στις 48 όμορες πολιτείες, συμμετέχοντας σε ειδικές εκδηλώσεις, εμπορικές εκθέσεις, και κορυφαίες παρελάσεις. Δυστυχώς, το βάρος των γιγάντιων αναπτήρων ασκούσε τεράστια πίεση στα ελαστικά τα οποία καταστράφηκαν γρήγορα. Το αυτοκίνητο στάλθηκε σε αντιπροσωπεία στο Πίτσμπουργκ της Πενσυλβανίας για επισκευές, αλλά λόγω του προβλεπόμενου υψηλού κόστους, το έργο τέθηκε σε αναστολή επ 'αόριστον. Το αυτοκίνητο παρέμεινε στην αντιπροσωπεία, περιμένοντας τη μοίρα του.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, ο κ. Blaisdell επέστρεψε στο Πίτσμπουργκ για να πάρει το αυτοκίνητο, μόνο για να διαπιστώσει ότι η αντιπροσωπεία είχε κλείσει, χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος του Zippo Car. Μέχρι σήμερα, η μοίρα του αυθεντικού αυτοκινήτου Zippo παραμένει μυστήριο.

Το 1996, η Zippo αγόρασε ένα γκρι Chrysler New Yorker του 1974 και ξεκίνησε τη δημιουργία ενός νέου Zippo Car που θα ήταν όμοιο με το πρωτότυπο, αλλά με πρόσθετα χαρακτηριστικά. Δεκαοκτώ μήνες αργότερα, η εργασία ολοκληρώθηκε με συνολικό κόστος περίπου 250.000 $. Μέχρι το 1998, το Zippo Car επέστρεψε στη δράση εντός της χώρας. Το Zippo Car συμμετέχει τώρα σε παρελάσεις, εταιρικές εκδηλώσεις, εκθέσεις και πολλά άλλα. 

Το Zippo Car συνεχίζει να μεταφέρει το κλασικό μήνυμα του στυλ, της ποιότητας και της αξιοπιστίας, ενώ ταξιδεύει στις ακτές των ΗΠΑ. Όταν δεν είναι σε περιοδεία, μπορείτε να δείτε το Zippo Car στο Zippo/Case Museum στο Bradford της Πενσυλβάνια.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ: 

  • Το "νέο" Zippo Car παραδόθηκε στις 10 Μαϊου το 1998 και έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Zippo/Case International Swap Meet στις 16 Ιουλίου.
  • Το αυτοκίνητο είχε "γράψει " περίπου 180,000 μίλια πριν αγοραστεί το 1996.
  • Έχουν υπάρξει 11 οδηγοί του Zippo Car.
  • Το Zippo Car έχει επισκεφθεί πολλά διάσημα ορόσημα όπως τα: Mount Rushmore, St. Louis Arch, The Alamo, The Grand Canyon, Hover Dam, Las Vegas Strip, Niagara Falls, Hollywood Sign και το Bourbon Street στη Νέα Ορλεάνη.

Χαρακτηριστικά του Zippo Car:

  • Twin 5 foot removable fiber glass flames
  • 17 inch flint wheel
  • 5 foot by 6 foot custom-made steel cab
  • Ηλεκτρικά παράθυρα
  • Manual spring assisted lids
  • 250 horsepower, 350 cubic inch Chevrolet small block V8 engine
  • 12-volt electric system 
  • 24 karat gold-plated lettering
  • Keyless entry doors
  • Heavy duty suspension system
  • Re-chromed grill and bumpers
  • Μήκος: 17ft. 11in.
  • Βάρος: 4,920 lbs.
  • Ύψος: Με κλειστούς Αναπτήρες - 8 ft. | Με ανοιχτούς Αναπτήρες: 12 ft.

Δείξε την Aγάπη Σου για το Zippo Car με αυτό το Pin!

BUY NOW


Έχεις Φωτογραφηθεί Μαζί με το Το Zippo Car;

Κοινοποίησέ τη φωτογραφία στο αγαπημένο σου κοινωνικό δίκτυο με το hashtag #ZippoRide