Ανακαλύψτε τα δερμάτινα αξεσουάρ Zippo με έκπτωση πάνω από 30%!

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ

Το brand Zippo χρονολογείται από το 1932 όταν κατασκευάστηκε ο πρώτος αναπτήρας τσέπης Zippo. Σήμερα, το brand απολαμβάνει ένα πολύ υψηλό, ποσοστό ευαισθητοποίησης παγκοσμίως. Η Zippo έχει επενδύσει σημαντικά στην προώθηση των υψηλής ποιότητας προϊόντων της και στη δημιουργία ενός παγκοσμίως αναγνωρισμένου brand. Η Zippo προστατεύει δυναμικά το εμπορικό σήμα της διεκδικώντας τα νόμιμα δικαιώματά της, ώστε να σταματήσει την κατασκευή αντίγραφων των αναπτήρων.

Οι αυθεντικοί αναπτήρες Zippo διατίθενται στο Zippo.com, στο Zippo/Case Museum store στο Bradford, PA, και σε εξουσιοδοτημένα εμπορικά καταστήματα σε περισσότερες από 160 χώρες σε όλο τον κόσμο. Οι μη γνήσιοι αναπτήρες έχουν παραπλανήσει τους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια. Πολλοί πλαστικοί αναπτήρες μοιάζουν πολύ με έναν πραγματικό αναπτήρα τσέπης Zippo.Οι λάτρεις των Zippo γνωρίζουν ότι οι αυθεντικοί αναπτήρες Zippo φέρουν τη σφραγίδα Zippo στη βάση τοους και το Zippo Trademark στο εσωτερικό ένθετο του αναπτήρα. Η διάσημη "εφ' όρου ζωής" εγγύηση -  Zippo Lifetime Guarantee -  συνοδεύει επίσης κάθε γνήσιο αναπτήρας τσέπης Zippo pocket lighter. Εάν εντοπίσετε ένα αντίγραφο αναπτήρα Zippo, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσως. 

Η Zippo δεν επιτρέπει μη εξουσιοδοτημένες αλλαγές σε γνήσιους αναπτήρες και άλλα προϊόντα της Zippo. Μεταξύ άλλων, η εφαρμογή έργων τέχνης, εμβλημάτων ή άλλων αλλαγών συνιστά σοβαρή παραβίαση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας της Zippo τα οποία θα επιβάλει στα δικαστήρια. Ανεξάρτητα από την ποιότητα των αλλαγών, η πώληση του τροποποιημένου προϊόντος με το όνομα Zippo αποτελεί παραβίαση των εμπορικών σημάτων της Zippo. Το παγκοσμίου φήμης εμπορικό σήμα ZIPPO είναι καταχωρημένο στο Κύριο Μητρώο στις Ηνωμένες Πολιτείες και σχεδόν σε όλες τις χώρες της Γης.

Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την παραποίηση, επισκεφθείτε τους ακόλουθους ιστότοπους:

United States Patent and Trademark Office
Stop Fakes
United States Chamber of Commerce